vrijdag 25 september 2020

Vrijdag 25 september. Naar huis.

 Vanmorgen om precies 8.30 vertrokken we uit Heerde. Om 10 uur waren we bij de stalling op de Hemrik. Hier de fietsen er af gehaald en de tassen in de auto gedaan. Op weg naar de Eewal eerst de caravan naar Reinders gebracht. Die zullen maandag a.s. de lekkage verhelpen van het voorraam. Toen we een uur later nog wat vergeten waren zagen we de caravan al op de 'operatietafel liggen'. Men was er al druk mee bezig.

Dit was het laatste verslag van deze vakantie. We hebben deze vakantie in totaal 2600 km afgelegd en 10 campings bezocht. Misschien is het jullie opgevallen (misschien ook niet) maar de foto's bij dit verslag zijn allemaal gemaakt met mijn smartphone (Sony Xperia Z5). Ik was n.l. zo stom  om mijn grote camera de Sony RX 10 te vergeten!

Reparatie lekkage



1 opmerking:

  1. Welkom thuis!
    Dank voor het mooie reisverslag.
    Mij was het niet opgevallen dat je de foto's met je smartphone hebt gemaakt, Ad.
    Je kunt wat mij betreft dat zware fototoestel in het vervolg wel thuislaten 😄
    Scheelt in het tillen 😊
    Fijn weekend!
    😘

    BeantwoordenVerwijderen

Vrijdag 25 september. Naar huis.

 Vanmorgen om precies 8.30 vertrokken we uit Heerde. Om 10 uur waren we bij de stalling op de Hemrik. Hier de fietsen er af gehaald en de ta...